Uw on- en offline bloemstylist

Veel gestelde vragen

Heb je vragen?

Heb je vragen? Wellicht staat deze tussen de veel gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen, dan kun je contact met ons opnemen, wij helpen je graag met al je vragen.

Kan ik ook artikelen los bestellen of alleen in combinaties?

Uiteraard kun je veel artikelen los verkrijgen maar soms wordt iets wel als set verkocht.
Dit wordt dan uiteraard duidelijk vermeld!
Bijvoorbeeld een tuitvaas is alleen verkrijgbaar gevuld met bloemen maar een zijdebloemenboeket is als vermeld wel los verkrijgbaar.

Mijn smaak zit er niet tussen, wat nu?

Uiteraard kunnen wij veel personaliseren op uw kleur en smaak.
Neem contact op en wij kunnen kijken wat er qua zijdebloemen, kransen of droogbloemen te personaliseren valt naar uw eigen smaak!

Ojee het artikel dat ik wil is niet op voorraad, wat nu?

Wij kunnen altijd kijken of we uw artikel weer op voorraad krijgen of iets kunnen maken/regelen wat erop lijkt.
Neem contact op zodat we hier samen naar kunnen kijken!

Hoe onderhoud ik kunstplanten en/of zijdebloemen?

Uiteraard kosten deze artikelen geen tot weinig onderhoud.
Het enige wat je af en toe kan doen, als je stofvorming waarneemt maak het dan voorzichtig schoon met een Plumeau.

Kan ik ook iets huren bij Flowrina?

Je kan zijdebloemen met een vaas huren, voor meer informatie zie ons tabje abonnementen. Klik hier.
Heb je een feest of een andere gelegenheid waarvoor je een paar dagen iets wil huren bekijk voor meer informatie het tabje huren. Klik hier.

Kan ik een cadeau laten personaliseren met bijvoorbeeld een naam?

Met kransen en droogbloemen kunnen wij iets personaliseren voor bijvoorbeeld een bruiloft, housewarming of een geboortecadeau.
Een naam of trouwdatum laten wij bedrukken op een lint die we kunnen verwerken in bijv. een droogbloemenring.
Bij een krans hebben wij voor een geboorte een krijtbord hartje waar de naam van het kindje op geschreven kan worden!